انجام پروژهای برنامه نویسی متلب matlab

انجام پروژهای برنامه نویسیمتلب matlab

انجام پروژهای برنامه نویسی متلب matlab

انجام پروژهای برنامه نویسیمتلب matlab

انجام پروژه های دانشجویی برق و کامپیوتر و شبیه سازی مقاله ها انجام پایان نامه ها، مقالات کنفرانسی و ژورنال هاو پرپوزال

انجام پروژه های دانشجویی برق و کامپیوتر

و شبیه سازی مقاله ها

انجام پایان نامه ها، مقالات کنفرانسی و ژورنال هاو 

پرپوزال

matlab

plc

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
 شبکه عصبی 

کنترل فازی 

پردازش سیگنال

 پردازش تصویر 

الگوریتم ژنتیک و الگوریتم هایی تکاملی 

رباتیک

کنترل

مهندسی پزشکی
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

فارغ التحصیلان ارشد و دکترا برق شریف

انجام پروژه های دانشجویی برق و کامپیوتر و شبیه سازی مقاله ها انجام پایان نامه ها، مقالات کنفرانسی و ژورنال هاو پرپوزال

آموزش نرم افزار matlab در سطح مقدماتی

 و پیشرفته 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


آموزش برنامه نویسی و ایجاد بنامههای کاربردی
مختلف با استفاده از matlab
آموزش تمامی toolbox ها به دلخواه شما
آموزش برنامه نویسی شی گرا (gui) در matlab
آموزش سیمولینک و مدلسازی در matlab
تدریس کنکور کارشناسی ارشد برق و تدریس
 دروس کارشناسی برق توسط دانشجویان ارشد
و دکتری برق شریف

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ریاضیات مهندسی - معادلات دیفرانسیل- آمار و احتمال-
مدارهای الکتریکی 1 و2 - ماشین های الکتریکی 1 و2 - کنترل خطی -
الکترونیک 1 و 2 -  سیگنال و سیسم ها- الکترومغناطیس - مدار منطقی -
بررسی سیستم  قدرت -  کنترل مدرن - کنترل چند متغییره -
 فرایند های تصادفی - دینامیک سیستم های قدرت - الکترونیک قدرت1 و ...

تدریس خصوصی مجموعه ریاضیات و فیزیک کنکور سراسری
تدریس کنکور کارشناسی ارشد برق
تدریس دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد برق
انجام پروژه های دانشجویی برق و کامپیوتر
MATLAB
شبکه عصبی -کنترل فازی
پردازش سیگنال -پردازش تصویر
الگوریتم ژنتیک و الگوریتم هایی تکاملی
PLC
دانشجویان ارشد و دکترا برق شریف
مهندسی پزشکی
قدرت
کنترل
مخابرات

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

آموزش سیستم های فازی با استفاده از الگوریتم های بهینه سازی تجمع ذرات

Fuzzy learning using particle swarm optimization


در این تحقیق با استفاده از قابلیت روش های بهینه سازی هوشمند مانند PSO و GA به آموزش سیستم های فازی برای طراحی و تخمین کنترل کننده های غیرخطی نامعلوم می پردازیم. کنترل کننده طراحی شده یک کنترل فازی بهینه می باشد که تمامی پارامترهای سیتسم فازی توسط الگوریتم بهینه سازی تجمع ذرات بدست می آید.

=

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 کنترل مقاوم تطبیقی فازی پایدار (بر پایه تابع کاندید لیاپانوف)

Stable Robust adaptive fuzzy control -Lyaponov based approach

در این تحقیق با استفاده از قابلیت سیستم های فازی در تقریب هر تابع غیر خطی بر اساس اصل و قضیه تقریب گر عمومی بودن سیستم های فازی، به طراحی سیستم فازی پایدار برای سیستم های غیرخطی می پردازیم. بر اساس این روش، سیستم فازی طراحی شده قادر به تخمین جملات و ترم های غیرخطی موجود در سیستم فازی می پردازد، سپس با استفاده از کنترل مود لغزشی به طراحی سیستمی پایدار برای جبران سازی خطای تقریب سیستم های فازی می پردازیم. همواره در هر سیستم فازی وجود خطای تقریب اجتناب نا پذیر است. در این تحقیق با استفاده از کنترل مود لغزشی، یک روش برای جبران سازی خطای تقریب سیستم فازی طراحی می کنیم همچنین در نهایت برای کاهش پدیده چترینگ در سیستم از قانون تطبیق برای تقریب جمله غیرخطی ناپیوسته استفاده می کنیم در نهایت با استفاده از شبیه سازی به بررسی عملکرد سیستم پیشنهادی بر روی چند مدل سیستم غیرخطی همراه با عدم قطعیت می پردازیم.

=

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

رکیب داده ها و اطلاعات سنسورها برای افزایش دقت و کاهش خطا در سیستم
Data fusion with kalman filtering

در این تحقیق با ترکیب داده های چند سنسور، با یکدیگر، با استفاده از الگوریتم فیلتر کاملن توسعه یافته سعی در کاهش خطای سیستم داریم. استفاده از فیلترهای کالمن که در واقع خود نوعی رویتگر بهینه نسبت به نویز هستند، در تلفیق داده های سنسورها و اندازه گیرها امری متدوال در مهندسی کنترل می باشد. به عنوان مثال از فیلتر کاملن برای ترکیب داده های سیستم ناوبری اینرسی و GPS سیستم موقعیت یاب جهانی برای کاهش خطای ناوبری اینرسی در سیتسم های هوافضا استفاده گسترده ای شده و در حال حاضر نیز یک مبحث باز برای تحقیقات می باشد. در سیستم ناوبری اینرسی، با گذشت زمان، خطای سیستم به صورت جمع شده با زمان های قبلی در حال افزایش بوده و در نتیجه با گذشت زمان خطای سیستم افزایش می یابد. در واقع در سیستم های ناوبری اینرسی خطای long term وجود دارد. اما برعکس سیستم های ناوبری اینرسی ، سیستم GSP دارای خطای جمع شونده نبوده و خطای موجود در آن از نوع short termمی باشد و خطا با گذشت زمان افزایش نمی یابد. در نتیجه با ترکیب داده های GPS و INS سعی در کاهش خطای سیستم ناوبری اینرسی می باشد. ترکیب داده ها بر پایه استفاده از فیلتر کالمن توسعه یافته می باشد. این نوع فیلتر با خطی سزی سیستم غیرخطی در نقطه قبلی تخمین، یک مدل خطی(مدل خطی شده بر روی خط و مسیر و ن بر روی یک نقطه ثابت)  سیستم بدست آمده و سپس ترکیب داده ها انجام می شود.
===
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

سمینار و پایان نامه بررسی روش های کنترل سرعت موتور القایی

اولین قدم در طراحی هر سیستم کنترل، بدست آوردن مدل ریاضی اجزای آن سیستم می‌باشد. روش‌های کنترل موتور القایی را می‌توان به دو دسته اصلی، کنترل اسکالر و کنترل برداری تقسیم‌بندی نمود. هر یک از این روش‌ها دارای مزایا و معایبی می‌باشد.

روش‌های کنترل موتور القایی

روش‌های کنترل موتور القایی را می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد، کنترل اسکالر که از طریق کنترل اندازه متغیرها انجام می‌گیرد و کنترل برداری که در آن اندازه و فاز متغیرها کنترل می‌شوند. در کنترل اسکالر، ولتاژ یا جریان همراه با فرکانس به عنوان متغیرهای کنترل کننده موتور القایی می‌باشند. در این حالت گشتاور و شار هر دو تابعی از ولتاژ (یا جریان) و فرکانس هستند. بنابراین این دو متغیر اثر متقابل بر یکدیگر داشته و این باعث کندی پاسخ موتور القایی نسبت به تغییر سیگنال مرجع ورودی می‌گردد.

امروزه به خاطر وجود این مشکلات در کنترل اسکالر از روش‌های کنترل برداری به خاطر عملکرد مطلوب آنها در صنایع در سطح گسترده‌ای استفاده می‌شود. با کنترل برداری می‌توان موتور القایی را مشابه با یک موتور DC تحریک مستقل کنترل کرد.

در کابردهایی با سرعت متغیر، موتورهای القایی به کنترل فرکانس، ولتاژ و جریان نیاز دارند. مبدل‌های قدرت، اینورترها و کنترل‌کننده‌های ولتاژ AC قادر هستند که فرکانس، ولتاژ و یا جریان را برای برآورده کردن نیازهای محرک کنترل کنند.

=

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

رجمه نخصصی مهندسی برق هوافضا آی تی کامپیوتر صنایع فیزیک

ترجمه تخصصی مهندسی برق و هوافضا در تمامی

گرایش ها

ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر و آی تی و صنایع

ترجمه تخصصی علوم پایه و فیزیک

 

فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی

 

با قیمت مناسب و تحویل در سریعترین زمان

 

ترجمه متون و مقالات تخصصی مهندسی برق و هوافضا
=
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


انجام پروژه مهندسی کنترل بهینه سازی

انجام پروژه بهینه سازی سیستم های فازی با استفاده ازالگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه بهینه سازی کنترل کننده های فازی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه شناسایی سیستم های آشوبی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه بهینه سازی کنترل کننده های تطبیقی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه بهینه سازی وزن های توابع کنترل کننده های مقاومH2 , Hinf با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه طراحیو بهینه سازی کنترل خطی PID با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه بهینه سازی کنترل کننده های مقاوم با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه شناسایی سیستم با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه بهینه سازی کنترل کننده های مرتبه کسری با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

 انجام پروژه بهینه سازی توابع ریاضی و مدل های مهندسی برق با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه بهینه سازی کنترل کننده های فازی تطبیقی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه آموزش سیستم های فازی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات

=انجام تخصصی پروژه مهندسی برق-کنترل

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

انجام تخصصی پروژه مهندسی برق-کنترل

نجام تخصصی پروژه مهندسی برق-کنترل

انجام تخصصی پروژه مهندسی برق-کنترل

انجام پروژه کنترل مود لغزشی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی تطبیقی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی فازی

انجام پروژه کاهش چترینگ در سیستم های کنترل مود لغزشی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی مرتبه 2

انجام پروژه کنترل مود لغزشی دینامیک

انجام پروژه کنترل مود لغزشی چند متغیره

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی چند متغیره

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی تطبیقی

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی برای تشخیص خطا

انجام پروژه کنترل مود لغزشی ربات دو لینکی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی برای توربین بادی تغذیه دوگانه

انجام پروژه کنترل مود لغزشی موتور القایی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی uav

انجام پروژه کنترل مود لغزشی برای موتور dc مغناطیس دائم PMDC

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی برای موتور القایی

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی برای تشخیص خطای مقاوم

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی برای بازسازی خطای محرک و سنسور

انجام پروژه کنترل مود لغزشی مبتنی بر رویتگر
=
ام تخصصی پروژه مهندسی برق-کنترل

انجام تخصصی پروژه مهندسی برق-کنترل

انجام پروژه کنترل مود لغزشی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی تطبیقی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی فازی

انجام پروژه کاهش چترینگ در سیستم های کنترل مود لغزشی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی مرتبه 2

انجام پروژه کنترل مود لغزشی دینامیک

انجام پروژه کنترل مود لغزشی چند متغیره

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی چند متغیره

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی تطبیقی

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی برای تشخیص خطا

انجام پروژه کنترل مود لغزشی ربات دو لینکی

انجام پروژه کنترل مود لغزشی برای توربین بادی تغذیه دوگانه

انجام پروژه کنترل مود لغزشی موتور القایی


azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه کنترل مود لغزشی uav

انجام پروژه کنترل مود لغزشی برای موتور dc مغناطیس دائم PMDC

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی برای موتور القایی

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی برای تشخیص خطای مقاوم

انجام پروژه رویتگر مود لغزشی برای بازسازی خطای محرک و سنسور

انجام پروژه کنترل مود لغزشی مبتنی بر رویتگر
=
کنترل
انجام پروژه و پایان نامه مهندسی برق کنترل

انجام پروژه کنترل فازی

انجام پروژه کنترل فازی بهینه

انجام پروژه شناسایی سیستم با استفاده از سیستم های فازی

انجام پروژه کنترل فازی مقاوم

انجام پروژه کنترل فازی تطبیقی

انجام پروژه کنترل فازی تطبیقی پایدار

انجام پروژه کنترل فازی مود لغزشی

انجام پروژه کنترل فازی ربات

انجام پروژه کنترل فازی چند متغیره

انجام پروژه کنترل فازی بهینه با استفاده از الگوریتم ژنتیک

انجام پروژه کنترل فازی بهینه با استفاده از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات PSO

انجام پروژه رویتگر های فازی

انجام پروژه کنترل فازی تطبیقی مبتنی بر رویتگر

انجام پروژه کنترل فازی موبایل ربات
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه کنترل فازی سیستم ترمز ضد قفل

انجام پروژه کنترل فازی سیستم تعلیق روغنی و مغناطیسی

انجام پروژه کنترل فازی هواپیمای بدون سرنشین
=
ن نامه کنترل بهینه مود لغزشی مرتبه بالا برای سیستم ترمز ضد قفل

ایمنی خودروها امروزه از مهمترین مسائل مطرح در صنایع خودرو سازی است. طبق آمار سال 89 در اثر سوانح جاده ای حدود 22 هزار نفر کشته و 270 هزار نفر مصدوم شده اند، آمار تصادفات و سوانح جاده ای در ایران از متوسط جهانی بسیار بالاتر است . از جمله راهکار های کاهش تصادفات ایمن تر کردن خودرو ها می باشد.یکی از مهمترین سیستم هایی که در تامین ایمنی خودرو نقش اساسی دارد سیستم ترمز می باشد. عیب عمده ترمز های معمولی این است که راننده نمی تواند مقدار گشتاور ترمز اعمال شده بر چرخ ها را دقیقن کنترل  نماید و چنانچه اطلاع دقیقی از شرایط جاده نداشته باشد، فشرده شدن بیش از حد پدال ترمز، باعث قفل شدن چرخ ها خواهد شد. نیروی اصطکاک در چرخ های کاملن قفل شده، کم می شود و همچنین در این حالت فرمان پذیری خودرو به طور کامل از دست رفته و در نتیجه خودرو پایداری جانبی خود را از دست می دهد.
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

در این پژوهش قصد داریم بعد از مدل سازی سیستم ترمز ضد قفل ،ابتدا با استفاده از روش کنترل مود لغزشی سیستم کنترلی برای ترمز ضد قفل طراحی کرده و سپس برای غلبه بر پدیده چترینگ از کنترل مود لغزشی مرتبه بالا استفاده می کنیم و همچنین با بهینه سازی زمان رسیدن به سطح لغزش در کنترل مود لغزشی مرتبه بالا ، عملکرد آن را بهبود دهیم. در نهایت پاسخ حاصل از این سیستم ها را در شرایط مختلف و در حضور عدم قطعیت ها بررسی و تحلیل می کنیم.
=

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به دلیل مباحث زیست محیطی وکمبود سوخت‌های فسیلی به سرعت درحال توسعه هستند. طراحی کنترل‌کننده برای سیستم توربین بادی سرعت متغیر. یکی از مهمترین چالش‌های مهندسی امروز است. سیستم تبدیل انرژی باد، شامل اجزای پیچیدة آیرودینامیکی و الکتریکی به همراه عملکرد غیرقابل پیش‌بینی سرعت باد می‌باشد که همین امر طراحی کنترل‌کننده را مشکل می‌سازد. در میان منابع تولید انرژی تجدیدپذیر استفاده از انرژی باد، سریع‌ترین رشد را دارد. در پایان سال 2006 ظرفیت تولید برق ایالات متحده با استفاده از انرژی باد بالغ بر 11630 مگاوات بوده است که نیاز انرژی، حدود 2.9 میلیون خانه آمریکایی را برآورده می‌کرد. ظرفیت تولید برق توسط نیروی باد، در اروپا و آمریکا در هر سال 30%-20% افزایش می‌یابد، چشم انداز استفاده از انرژی باد برای تولید الکتریسیته، در اروپا و آمریکا، تولید 20% برق توسط  انرژی باد است. در دو دهه اخیر توربین‌های بادی با توان 20 کیلووات تا 2 مگاوات توسعه داده شده‌اند و در حال حاضر توربین‌های با ابعاد بزرگتر در حال طراحی می‌باشد.
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

در این پایان‌نامه قصد داریم با استفاده از کنترل‌کننده مقاوم مود لغزشی تطبیقی، حداکثر بازده از ژنراتور را بدست بیاوریم. با توجه به محدودیت‌های پیاده سازی سنسور در این سیستم، برای بدست آوردن سرعت و موقعیت ژنراتور از رویتگر مودلغزشی استفاده می‌کنیم و رویتگری برای تخمین این متغیرهای سیستم طراحی می‌شود، با اینکار نیاز به سنسور برای این سیستم رفع شده، همچنین برای یافتن بیشترین توان قابل دریافت از توربین بادی، از یک شبکه عصبی برای تخمین سرعت باد استفاده می‌کنیم، این شبکه عصبی برای تخمین سرعت باد آموزش دیده شده، و در حین کنترل ژنراتور، با استفاده از اندازه‌گیری‌های موجود از سیستم، یک تخمین از سرعت باد ایجاد می‌کند، سپس با استفاده از تخمین‌های رویتگر، یک کنترل‌کننده مودلغزشی مقاوم برای بدست آوردن حداکثر بازده از ژنراتور طراحی می‌کنیم. در نهایت با استفاده از شبیه سازی، عملکرد روش‌های پیشنهادی را بررسی و به تحلیل نتایج می‌پردازیم. برای مقایسه نتایج بدست آمده از نتایج مرجع استفاده می‌کنیم.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com